Politica de retur

 POLITICA DE RETURNARE

- Potrivit legislatiei in vigoare, Clientul/Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv in14 zile lucratoare de la efectuarea comenzii sau in cazul prestarilor de servicii (personalizare individuala) de la incheierea contractului.

- Cumpărătorul/Clientul suportă taxa de transport pentru retur în valoare de 18 lei, sumă care va fi scăzută din valoarea ce urmează a fi returnată. Clientul/Cumpărătorul este de acord că returnarea banilor se va face numai prin virament bancar, în contul Iban menționat de Client/Cumpărător. Banii se vor returna în maxim 7 zile lucrătoare, de la primirea coletului returnat, de către Vânzător.
-
În cazul în care Cumpărătorul/Clientul dorește să schimbe produsul cu altul, va achita taxa de transport de 18 lei, plus diferența dacă este cazul.(nu este valabil pentru prestarile de servicii)
- Cump
ărătorul/Clientul se obligă să ambaleze produsul/produsele corespunzător, pentru a nu fi deteriorate la transport.
- Cump
ărătorul/Clientul trebuie să anunțe telefonic sau prin email faptul că dorește să returneze în maxim 14 zile de la primirea coletului. Condiția de returnare este ca produsul să fie în aceeasi stare în care a fost livrat: în ambalajul original cu toate accesoriile și etichetele, fără semne de utilizare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu respectă aceste condiții.
- Bunurile ce fac obiectul prestarilor de servicii (personalizari individuale) nu pot fi returnate decat in cazul solicitarii returului inainte de incheierea contractului.