Politica de retur
POLITICA
DE RETURNARE
- Potrivit legislatiei in vigoare, Clientul/Cumparatorul are dreptul sa
notifice in scris Vanzatorului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara
invocarea vreunui motiv in14 zile lucratoare de la efectuarea comenzii sau in
cazul prestarilor de servicii (personalizare individuala) de la incheierea
contractului.
- Cumpărătorul/Clientul suportă taxa de
transport pentru retur în valoare de 18 lei, sumă care va fi scăzută din
valoarea ce urmează a fi returnată.
Clientul/Cumpărătorul este de acord că
returnarea banilor se va face numai prin virament bancar, în contul Iban menționat de
Client/Cumpărător. Banii se vor returna în maxim 7
zile lucrătoare, de la primirea coletului
returnat, de către Vânzător.
- În cazul în care Cumpărătorul/Clientul
dorește să schimbe produsul cu altul, va achita
taxa de transport de 18 lei, plus diferența dacă este cazul.(nu este valabil pentru
prestarile de servicii)
- Cumpărătorul/Clientul se obligă să ambaleze
produsul/produsele corespunzător, pentru a nu fi deteriorate la
transport.
- Cumpărătorul/Clientul trebuie să anunțe
telefonic sau prin email faptul că dorește să returneze în maxim
14 zile de la primirea coletului. Condiția de returnare este ca produsul să fie în aceeasi
stare în care a fost livrat: în
ambalajul original cu toate accesoriile și etichetele, fără semne de
utilizare. Vânzătorul își rezervă dreptul
de a refuza retururile care nu respectă aceste condiții.
- Bunurile ce fac obiectul prestarilor de servicii (personalizari individuale)
nu pot fi returnate decat in cazul solicitarii returului inainte de incheierea
contractului.